28 Kasım 2009 Cumartesi

Güzel Bereketli Bir Bayram Herkese...

2 yorum :
 
Bayramlar berekettir, Bayramlar sevgidir kucaklaşmadır , bir arada olmaktır:)))

Umarım herkes bu bayramda bol bol eğlenir, tatlılarını yer :)))görmediği dostlarını, akrabalarını görür, küsler barışır, barışıklar daha bir kaynaşır:)))hastalar şifa bulur, çocuklar şekerden çok para toplar.Huzur ve bereket yağar herkesin üzerine fazlasıyla....





ÜLKER GALLERY'nin fotoğraftaki şekeri acayip güzel:))) Damla sakız aromalı, bol bol yedim. Bu gidişle de torbayı ben bitireceğim sanırım =)))

Klasik bayram yemeği , Klasik bayramlaşmalar (bayramda attığım msjların iletim raporlarının gelmemesine sinir oluyorum =)))






sarı gömlek : unuttum:O

taç : secodan prenses bijuteri (ayakkabılarıma bakarken seco çekmiş , baya güldük bu resme=)

eskitilmiş tayt : Fındıkzade Pazar'ından

kolye : burda anlatmıştım ben yaptım (bu tarz kolyeler için BİLUN ve EDA yı ziyaret edin )

ayakkabı : sonunda istediğim gibi bir şey buldum topukludan düze terfinin ilk ganimetleri:)) 15 tl'ye aldım

oje : neon renkleri çok sever oldum , rengarenk giyinmeyi sever de oldum NO: 402 FLORMAR

(bu arada bayramlıklarım bunlar değil :))))

2 yorum :

yorumlarınız