30 Kasım 2009 Pazartesi

Yeni Çizme ,Yeni Bluz ve Mikado

1 yorum :
 
Yine klasikleşen ve tadı damağımızda kalan lise arkadaşları ile buluşma...

Erkekler askere yolcu, kızlar sol elleri dolmuş. Büyüyoruz dedikkkk=)))) Bazılarımız üzülüYOR, HAYAT GEÇİYOR diye bu arada bu şekilde her şey (aşk , para , iş , statü) adına umutsuz konuşan arkadaşlarıma sinir oluyorummm. Ne gerek var kendini kötüye hazırlamaya. Yani iş mi olmadı, aşk mı olmadı, paran mı az şu an ÜZÜLME, ondan sonra gelecek olan her zaman daha bereketlidir emin ol, istediğin gibi çıkar karşına. Bu her alanda böyle bence...

AKIŞA GÜVENİN, BIRAK KENDİNi, SEN ELİNDEN GELENİ YAP, YAPTIKLARINDAN VİCDANIN RAHAT MI, OTUR SONRA İZLE VE YAŞAAA:))))

Düşünce gücüne ve kalbinin gittiği yola tertemiz giderim ben diyenlerin için bir kitap

AYKUT OĞUT - EVRENDEN TORPİLİM VAR ..Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim..

Neyse konu dağıldı, güzel bir geceydi.İlk defa MİKADO diye bir oyun oynadım. Çok güzeldi. ÇOK ZEVKLİYDİ. Tabii muhabette güzel olunca :)))ooohh oohhh


Fotoğraflar kötü, kızlara bloguma fotoğraf koyucağım dedikçe, saçma sapan çektiler. Daha blog nedir bilmeyenler var baya baya :((( MARC JACOBS , TUVANA BÜYÜKÇINAR' ın bile blogu var ...

Programlar bu konuyu daha fazla işlemeliler bence, çünkü ben blog alemine girince çok şeyler öğrendim. En basiti nasıl güzel orjinal hediye paketi yapılırı bile öğrendim. EN basiti bu yazdığım
(paket kağıdını alıp kaplamaktan bahsetmiyorum tabiii)

1.FOTOĞRAFDA 1.KARE benim gibi yeni öğrenenler için belirtiyim MİKADO ÇUBUKLARI :)))

Beyaz gibi çıkan aslında krem olan ve annemin yanlışlıkla kahve rengi t-shirtle birlikte yıkaması sonucu yer yer kahve rengi olan jean, çamurlu gibi duruyor ama ben seviyorum:)))

Military çeket, üniversitedeyken almıştım.

Kırmızı etnik desen bluz, yeni diktim. Diğer diktiklerimden hiçbir farkı yok. Kumaşta elastik şifon gibi çalışması kolay oldu. Yarasa kol çalıştım. Yalnızca yakasına fırfır geçicektim, yetişmedi bende böyle giydim çıktım.

Diğer yarasa kol tarzında dikimlerim için buraya...... buraya.....buraya.....



Ne zamandır kovboy çizmesi arıyorum, ama her karşıma çıkan çizmenin burunları FATİH ÜREK çizmeleri gibi upuuzunnnnnn...Sevmiyorum uzun burun olayını:)) Erkekte de kızda da ...

DEICHMAN'de gezerken karşıma bunlar çıktı. Anında kaptım tam istediğim gibilerdi. Rengide tarzıda ayrıca çok rahatlar yüksek değiller eN azından :)))uzun burun değiller:)))

Birde ayakkabının altını kim görücek dimi? KİMSE. Ama ben çok seviyorum , tabanlarından herhangi desen yazı ...vb. olan ayakkabıları...Zaten direkt tabanlarına bakarım ayakkabıların...

(çizmelerimin fotografı : kızlarla foto çekilirken devrilmeden az önce:)


Çanta fındıkzade pazarı

Metal bileklik fındıkzade pazarında gezerken üzerindeki jilet figürleri hoşuma gidip aldım, 0,50 tl ye :))))

Küpe : annem yeşil yuvarlağı yaptı , bende boncukları ekledim. Aslında kırmızı boncuk yapıştırmıştım ama düştü...Demet Akalın 'dan esinlenmiştim...
buarada da bahsetmiştim

herkese iyi tatiller:)))


1 yorum :

yorumlarınız