15 Kasım 2009 Pazar

MİMMMMM

1 yorum :
 
Sevgili ANTİGONE beni bir güzel mimlemiş ben de bir güzel görmemişim, pardon canım :))

1.En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
Tabii kiii TÜRKİYE

2.En son hangi şarkıdan nefret ettin?
Az önce Gökhan özen - Tövbe ( başlangıç müziği çok sinir gelmişti:)

3.En son hangi fastfood ürününden tiksindin?
Bu gece gayet güzel PİZZA HUT'ta bir pizzayı mideye indiren birine sorulacak soru değil:)

4.En son hangi sakatatı yedin?
Edirne ciğeri.

5.En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
Yeni keşfettiğim Şevval SAM'ın SEK albümündeki tüm şarkıları

6.En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
yabancı şarkı ve ben pek biraraya gelmeyiz:))

7.En son hangi yerli filmi beğendin?
Nefes

8.En son hangi yabancı filmi beğendin?
Yeni izlediğim ve fantastik filmleri sevmememe rağmen Benjamin Button
9.En son hangi kitabı okudun?
Mevlana öğütleri- yazarını unuttum :(

10.En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
Küçük bıcırığımla oynadığım bebek giydirme oyunu:DD Bayağı da eğlendik:))

11.En son hangi mizah dergisini okudun?
Penguen

12.En son neyden korktun?
Yoldaki köpekten

13.En son kime veya neye küfrettin?
Hatırlamıyorum.

14.En son neyden kaçtın?(Opsiyonel olarak:Koşarakta olabilir)
Bulaşıkları durulamaktan.

15.En sevdiğim 5 film?
Salkım Hanımın Taneleri, 3.göz, Nefes, Onlar..

16.En sevdiğim 5 şarkı?
Şebnem Ferah-Candan Erçetin şarkıları illa ki:)

17.En sevdiğim 5 yemek?
Tekirdağ köfte , annemin püresi, tarhana çorbası, mercimek yemeği, taze fasulye + sarımsak:)

18.En sevdiğim 5 isim?
SEZGİ, SEZGİ, SEZGİ, SEZGİ, SEZGİ

19.En sevdiğim 5 oyun?
51 , tabu , 9taş ,ortada sıçan(CAN) ,scrabble

20.En büyük korkum?
Yok.

21.En nefret ettiğin 5 klişe nedir?
Tutulamayacak sözler,
Kızlar arasında kilo muhabbeti,
Erkekler arasında kız muhabbeti,
İndirim isteme muhabbetleri,
Bekar insanların arasını yapma muhabbetleri:S

OKUYAN HERKESE GELSİN, BENİM YAPTIĞIM GİBİİİ, BEĞENDİYSENİZ BUYRUN YAZIN :)

1 yorum :

yorumlarınız