23 Kasım 2009 Pazartesi

Gizli Oturum'a gider iken, Taytlı Kombin , BusDIY:)

3 yorum :
 

SAWUBONA SEZGİ, HALA SEZGİ, MBOTE SEZGİ :)))))

SELAM MİLLET

Şu FLİCKR'in beni her girdiğimde farklı selamlamasına hayranım, flickr bile kendini yeniliyor her saniye, ya SİZ ?

100Puanlık uzmanlık sorusu ????

Ne kadar değer veriyorsunuz kendinize, ne kadar yeniliyor, ne kadar kabuklarınızdan çıkıyorsunuz?

Çıkmayan varsa çık çık çabuk, kendini en iyi hissettiğin kıyafeti ( 500 kerede giysen de)geçir sırtına, git birini mutlu et :)))) ya da hiç yapmadığım "OOHHH NOOO! BEN YAPAMAM!" dediğin bir şeyi yap......İşe yarıyor denedim :)))

Yahu ben niye çok geç keşfettim şu tayt olayını,
Tamam, yuh der gibisiniz ama sevmiyordum sebebini bilmeden.
Sonunda 'tamam bir kaç tane alıp deneceğim' dedim ve ayağımdan çıkarmaz oldum.
Çok rahatmış, bulmuşken bir tane leopar , bir de batik desenli aldım..
Şimdi uzun usturuplu tunikler dikmekte sıra..
Değişik kombinler deniyorum bakalım ...

Genelde topuklu ayakkabı kullanıcısı olan ben, bu yıl çalıştığım okulun büyüklüğüne dayanamayıp 'Tamam kabul, düz bir şeyler bakıyım' derken bu çizmeleri aldım. Her yerde var ama çok rahatlar...Arkasında siyah kurdeleden fiyonk var, çıkardım onu çorap rengime göre renk renk fiyonk takıyorum.



PONPON Kolyemi üniversitedeyken yapmıştım, hatta bir ara takılarımı satarken bu modelden 3-4 tane yapıp satmıştım. Yalnız tam çıkmamış yakamın altında kalmış, gri ponponları da var aslında.
Şal veya atkı hep karıştırırım bu ikiliyi.. Herneyse... Geçen sene bu kumaşı almıştım. YELEK yapacaktım ama küçük geldi bende kumaştan 3 kişiye atkı çıkarmıştım... burda yazmışım hatta ...Gördüğünüz üzre ucuna kalın dantel geçince çok değişik bir hava kattı. Beyaz ya da sıklemen dantelde geçilebilir....Ya da saks mavisi...
Artık düz renkler ya da renk uyumuna çok dikkat etmiyorum, nasıl içimden geliyorsa öyle giyiniyorum :))) Öyle daha mutluyummm çünküü...{okul hariçç :(((( }
Üzerimdeki örgü yelek annemin eseridir, selocandan kaptım. Kardeşimle aramızda 2 yaş olunca hep birbirimizin kıyafetlerini giyeriz, benden 9-10 yaş büyük teyzemin kıyafetleri de dahil....Bizim kıyafetleri de teyzemin kızlarına veriririz...:))) Dert edilmez yani...Onun eşyası benim eşyam diye....Zaten bir t-shirt olmuş en fazla 5 tl'ye kaç kere giyeceğiz 2 kerede sıkılıyoruz...:S

Üsküdar MUSAHİPZADE SAHNESİ'nde Gizli Oturum' adlı oyunu izledik. Selocan'ın hocaları da vardı oyuncular arasında. Cennet cehennem arasında kalmış 3 insanın hayatlarını tahlil etmelerinden ibaret . Güzel bir oyun tavsiye ederim.
''İnsanın cehennemi yine insan'' doğru söze ne hacet.
Hayvandan zarar gelmediğine göre... { Tabii 4metrelik duvarı aşıp AYI'ların yanına girmediğin sürece, gazetede okudum koptum..:) }
Son olarak minibüsçü abinin 1 TL'ler için kendi geliştirdiği DIY projesi ile yazıma son veriyorum. Erkeklerde istenilen zaman, ihtiyaca göre DIY PROJELERİ oluşturuyorlarmış...MİNİbüse diy ancak bu kadar olur yani:))
Çenem düşmüş azcık :))))
Bu arada EDACANIM'a kaç seneden beri buluşalım diyorumm , biliyorum artık inandırıcılığım kalmadı ama büyük bir süprizle hop karşına çıkarım gülümmm :)))
SEEEE YOUUUU :=))))))

3 yorum :

  1. baştan ayağa çok hoş görünüyorsun ama ben özellikle kolyeye bittim!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel çok da yakıştırmışsın renklerle ;)

    YanıtlaSil
  3. Aynen yani yalan oldun sen yavrum mailine de bakıver

    YanıtlaSil

yorumlarınız