31 Ağustos 2009 Pazartesi

Kalbim EGE'de Kaldı -3

Hiç yorum yok :
 


Bodrum dönüşü Kuşadası'nda Jade Beach Club'a gittik. Haberimiz yoktu gittiğimiz gün Malibu Club Partisi vardı. Metro Fm işbirliği ile olan partide Metro Fm djleri yabancı müzikten çok hoşlanmayan beni bile çoşturdular diye bilirim :) Artık ara sıra Metro Fm dinliyorum:)



Yılancı Burnunda bulunan Jade yine kendisi gibi ünlü beach club BARNY 'nin karşında. İster hamak, ister loca, ister şezlong , ister minder gibi seçenekler sunuyor. Biz güneşlenirken şezlong, Güvercinlik Adası'na karşı şaraplarımızı içerken locadaydık. Fiyatlarda gayet uygun,astronomik bir durumla karşılaşmadım.



Malibu Club Parti olma dolayısıyla ananaslı, buz parçaçıklı Malibu servisi vardı. Çikolatalı soslu malibu içtim ama Biri bana ananaslı buz parçaçıklı malibu yapabilir mi? İlk defa içtim, harikaydı!!!



Her gün belirli saatlarde pilates ve yoga dersleride varmış, onlara da katıldık. Yoga yaparken 7ye katlanabilen hoca ile yoga yapınca kendi yaptığınız hareketlere bakınca gülme krizine girdik. Bizim grup yogayı yeniden yazdı diyebilirim:)))



Pilates yaptığım için bünye alışık olunca onda bir sorun çıkmadı :)


Gün sonunda da o kadar yoga ,pilates ,yüzme ,kanoya binme gibi tüm faaliyetleri hiçe sayıp koskoca bir hamburgeri lüpletip, Jade'e beni unutma diye el sallarken



.... gözüme girişte ilişen pullu absoult şişeleri ilişti. Geri dönüp barmenden Jade ailesi olarak bana 1 tane süslü absoult hediye edip edemiyeceklerini sordum, Seve seve dediler .Ve kokoş absoult şişesi benim oldu :)))


JADE BEACH CLUB için buraya



Akşamlardan bir akşam Kuşadası PORT'ta bulunan BİRAVER'den sonra HEAVEN'a geçtik. 1gün öncesinden yer ayırtmak için aramıza rağmen masa yoktu, bizde bistroda kaptık. Bence bistro daha iyi, bütün gece oturmaktansa, eğlenmeye geldik canım...Oturarak oynamam ki ben :)))

HEAVEN eskiden Murat Dalkılıç'ın çıktığı mekan {bu arada Murat D. nin PARDON şarkısına bayılıyorum:)}
Şu anda ÖZHAN çıkıyor, Fatih Ürek kıvanımda ve acayip eğlendiriyor. Her telden söylüyor.aranbesk :) ,pop ,caz,eller havaya ,slow


HEAVEN için buraya


Artık Kuşadası'na elvada deyip Ege ve Marmara'nın güzel incisi tabii kii Çanakkale 'ye geldik. Çanakkale'ye geçmeden gündüz Bozcaada'ya gittik.

Bozcaada günü birlikte gidilebilcek veya 3-4 gün kalınabilcek sakin huzur dolu bir ada { gerçi siz nerdeyse huzur orda olmalı da } Kilisesi,camisi,kalesi ,türk evleri sokağı ,rum evleri sokağı birde deniz içinde Ayazma plajı... Ben bu kadar yer gezdim.Birde kıyıdaki süper balıkçı restaurantları..

Gece daha hiç kalmadım ama akşama doğru bile ada şahane. İnş bir gece de kalmak nasip olur:) Pek eğlenceli olur hani:P

Resimdeki mavili kız Seco, durduğu evin her duvarına saksıları asmışlar,
ev çok şirindi:)))


BOZCAADA için buraya


Tatilimiz hakkında son postumdu. Başka tatil postlarına görüşmek üzere..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız