18 Şubat 2014 Salı

Artan İplerle Rengarenk Hırka

2 yorum :
 

 Eskiden böyle rengarenk, desenli hırkaların, kazakların olduğunu hatırlıyorum. Benimde annem ve anneannemin eseri birkaç parçam vardı. Kendisine rengarek, artan iplerden yelek ördüğünü görünce annanemden, çekinerek bende bir hırka istedim. Çekinerek çünkü  kendisini 70 yaşında ve onu yormaktan korktum. Hala her işini kendi yapan, 10 parmağında 10 marifet ,yaratıcı, yoktan var eden bir annanem var. Ne mutlu bana:)

Anneannemle hırkanın renkleri konusunda karar veririken, evdeki kalan ipleri kullanmaya karar verdik. Siyah ana renk seçtik ve hırkam karşınızda:)

Örüldükten sonra keşke biraz renk analizi yapsaydık demedim değil. Tahmin ettiğim gibi olmamıştı. Fakat bu hırka benim yaşadığım sürece benimle olacak, belki de çocuklarıma bırakacağım miraslarımdan biri. 
Bana da anneannemden kalan....

2 yorum :

  1. çok şeker çook tatlı bir hırka olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. 70 yaşında annanenizin ellerine sağlık çok mükemmel olmuş. Sizin içinde bu hırka mücevher değerindedir helhalde.

    YanıtlaSil

yorumlarınız