14 Şubat 2014 Cuma

Yol Arkadaşı'na Dair Fikirler

Hiç yorum yok :
 
Aşk'a Dair Fikirler, Sevgili'ye Dair Fikirler den sonra Yol Arkadaşı'na Dair fikirler , üçlemenin sonuncusu ile karşınızdayım. Kendiliğinden oluşan bu seride 14 Şubat Sevgililer Günü veya özel günleriniz için evde yapılabilceğiniz kolay fakat sevimli önerilerde bulundum. Umarım işinize yarar:)


Şimdi aşk tanımsızdır desem,
 Aşk'a Dair Fikirler, ve Sevgili'ye Dair Fikirler de yaptığım tanımların karşısında kendimle çok çelişiyor olabilir miyim?
Aşk, bi' yerde de tanımsız ama ...
Belki de çok tanımlılıktan tanımsızlığa uzanan bir yolda
Bu kadar çok cevabı varken,
bir anda kalakalırsın "Aşk nedir?" diye sorduklarında
Anların gözünün önünden geçer, kalpte bir patırtı..
Neşelidir bu sesler,
Komiktir aşk,
Kahkahalarını duyduğun sevgilinin kahkahasına aşık olursun mesela..

Aşkımı duvarlara yazdım isimli çalışmama ben bile bayılmıştım. Yaparken de çok eğlenceli, yaptıktan sonrası da :) Bence hemen deneyin:) Yapılışı ise burada:)

PS:  Bu kadar uğraştıktan sonra bir süre duvardan çıkarmanız imkansiz benden söylemesi:)
Haydi kalplerden sende nasibini al. Kırmızılı pembeli, büyüklü küçüklü kalpler kıyafetlerimize bulaşsın.


Bayıldım bayıldım bayıldım!
Bir çift sinema bileti veya Evde bir film gecesi
patlamış mısırı,atıştırmalık peynir tabağı ve içecekleri de bonus olsun:)


Sende benim gibi balonlara bayılıyor musun? ya sevgilin de benden mi? 
Benim gibi 1 2 balona değil,dünyalar kadar balona , dünyalar kadar mutlu olucaksa/n balon şişirme makinası ya da minik balon pombalarını kullanmanı öneririm:)

Bayıldığım dünyalar dünyalar dünyalar kadar mutlu eden diğer arkadaş: JELİBON:) Çok ama çok zararlı olduğunu bildiğim için artık jelibonlara mesafeliyim ama özel günlerde özlem gidermem de diyemiyorum. Sende sevgilinin sevdiği sakız, jelibon,şekerlemeler ile dolu bir kavanoz ve içten bir notun ile bir dolu öpücük alabilirsin:)

Birlikte geçirdiğin zamanlarda yemek fişi, sinema bileti, fotoğraf ,yazılmış mektup,yollanmış bir e-mail /mesaj gibi anıları küçük bir kutuya yerleştirip, eski günlerini anabilir, gelecek günlere planlar yapabilirsin.


Herşeyi bir kenara bırakalım, tüm yazdıklarımı yoksayıp,
Aşkta sadece biz olabilmek adına atılmış her bir adım dünyalara bedel,en güzel hediye:)
 Bunun üzerine güzel bir öpücük aldığınız mı ?
Başka hediyeye gerek var mı?
Aşk hep bizimle olsun 

----SON----

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız