27 Şubat 2014 Perşembe

Yılbaşı Kurabiyelerim

Hiç yorum yok :
 

Yılbaşında kendime ve arkadaşlarımla böyle bir hazırlık içindeyken, öğrencilerimi unutur muyum? 
Onların çok seveceği, yedikçe beni hatırlayacakları, okudukça gülümseyecekleri, minik yılbaşı kurabiyeleri ve notlar hazırladım. Aslında şeker hamuru ile daha önce tanışmışlığımız olsa da yoğun Aralık ayında malesef kendim yapamadım. Hem benden daha lezzetli, hemde benim kadar titiz ve temiz çalışan Busem Butik Kurabıye ile çalıştım. Facebook aracılığı ile bulduğum Zeliha Hanım'ın daha önceki çalışmalarına bakarak, şekline, temaya ve kurabiyeye karar verdik. Kısa bir süre içinde güzel ve dekoratif bir kutu ile kurabiyelerim geldi:) Yılbaşı sonrasında ben ve tavsiye ettiğim arkadaşlarım Zeliha Hanım'ın güzel kurabiyelerinden sipariş ettik.Çok ta memnun kaldık.
Kırmızı kurdele yerine minik kırmızı tül parçaları ile okuldan topladığım her daim yeşilliklerme süsleme yaptım.
Aşağıdaki resimde gördüğünüz küçük kese kağıtları içine kişiye özel notlarımı yerleştrip, öğrencilerime 31 Aralık sınıf partimiz sonunda hediye ettim. Hepimiz bayılarak kurabiyelerimizi hüüüplettik:)

Tabii ki evdeki çocukları da unutmadım:) Siparişte sayıyı biraz fazla tutarak, gelen misafirlerimize de gece sonunda kurabiyelerimezden hediye ettik.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız