26 Şubat 2014 Çarşamba

DIY: Kağıt Tabaktan Kapı Süsü

2 yorum :
 
                                                                                 Merhaba,
#sezselhohohoparti nin hazırlık sürecini bir önceki yazımda anlatmıştım. Hazırlıklardan sonra detaylar ile devam ediyoruz.
Yılbaşı temasını evin dışına, kapıya da taşımak istedim. Bir anda aklıma gelen, 10 dakika da ortaya çıkan yılbaşı temalı kapı süsünün yapılışını paylaşmak istiyorum sizinle.
                                                                      Malzemeler:
Kağıt veya plastik tabak
Yeşillik
Misina
Yılbaşı süsleri
Urgan İp
Makas

Öncelikle kapı süsümüzün boyutuna uygun bir tabak seçiyoruz. Makas ya da falçata yardımı ile içini çıkarıyoruz. Sonra yeşillikleri misina yardımı ile içini çıkardığımız tabağın etrafına sarıyoruz. Bu işlem sırasında misina kullanmamızın nedeni, sarma işleminde misinanın görünmemesi.  Sarma işlemi sona erince urgan ip ile kapıya asma aparatını oluşturuyoruz. Aparat oluşturmak için ipi 10 defa sardım. Ucuna da yılbaşı topunu iliştirdim. Son olarakta kırmızı keçe bir kurdeleye yeşilliğe tutturdum mu ...İşlem TAMAMDIR:)

2 yorum :

yorumlarınız