10 Mart 2012 Cumartesi

DIY Fikirleri-1

Hiç yorum yok :
 

Merhabalar hepinize,

Bilgisayarımda, yüklediğim fotoğrafları ve iş/okul/ders notlarımı temizlik sürecine girmiş bulunmaktayım. C sürücüsündeki 'Blog' adlı dosyanın dolup taşmasından ve oldukça geniş bir yer kaplamasından dolayı bilgisayar oldukça ağırlaştı. Dosyayı D sürücüsüne atarak da durumu kurtaramadım:( Buna bağlı olarak biriktirdiğim resim/fotoğraf ile bir post oluşturup, tüm biriktirdiklerimi silmeye karar verdim.

***Bu posttaki tüm görseller webte surf esnasında toplandığı için, belki de şu  an beni okuyan senin bile blogundan kullanılmış olabilir. Malesef birçoğunda KAYNAK yok. 4 senedir blog yazan biri olarak etik bir post olmadığını biliyorum. Ama birikenleri sizlerle de paylaşmak istedim.

Eğer bu postta kendisine ait bir görseli olan arkadaşlar/kurumlar/ajanslar var ise mail yolu ile bana ulaşabilirsiniz. Problemi hemen çözeriz  :=)

 Sevgiler






Kağıt-Makas-Misina; İstersen de Yapıştırıcı :=)



Gazate-Kurdele-Birkaç süs 



Simsiyah bir topuklu-Minicik Simler


Çiçek-Yeşil gözler 


sadece ' Hatıralar '



Düzenleyici



Portakalı soydum, mumu yaktım:=)



Yaprak Desenleri


Çok eğlenceli değil mi:=)



 Kolyeye dikkat!



Kemerin birkaç boy küçüğü idealdir.



Kalan kumaşları değerlendirmek...



Marc Jacobs pisileri, akşam inceledik sizi. Glitter' larınız daha da sevimli :=)


Klasik olarak herkeste birtane olan kesik kot-Kumaş boyası




Tuhafiyelerde satılan şeritler pek de güzel olmuş .


 Kaşıklar-Sprey boya-Ayna


Fotoğraflara fon olur diye saklamıştım.




 Vintage sevdamın minik bir örneği



                 Bayılmıştım bu yastıklara 

Vintage dosyamda olacaklar arasında:)




Örgü Yumaklar





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız