1 Mart 2012 Perşembe

Kumaş Kartelalarından Yastıklar

Hiç yorum yok :
 

Bu aralar dikişte farklı farklı işler çıkarmaya başladım. Yastık ve bebek kıyafetleri dikmek gibi..

Görmüş olduğunuz yastıkları anneme yılbaşı hediyesi olarak dikmiştim. Kumaşları ve süsleme yaptığım fistoyu sanırım bir sene önce çanta dikmek için almıştım. Sonra unuttum gitti. Yılbaşı zamanlarında elime alıp annemin goblen sevdasına az buçuk yardımcı olmak adına kumaşlar yettiğince orta boy yastıklar dikip fisto ile farklı farklı süslemeler yaptım. Annemin severek yeniden dekore ettiği oturma odasına da pek güzel uyum sağladılar. 

Peki niye yazarken kumaşlar yettiğince dedim sizce? 
Çünkü yastıkları: kumaş kartelalarından diktim:=) 

Kadıköy Cuma Pazarı' na gidenler bilirler, koltukluk ya da perdelik kumaş kartelaları satan tezgahlar var. Bir kartela içerisinde 6-7 çeşit ve orta boy yastık çıkacak büyüklükte kenarları overlok çekilmiş kumaşlar var. Hem dikimi kolay, hem de farklı kumaş çeşitleri içermesiyle kombinlemeye çalışmıyoruz, Zaten kartela kombinlenmiş şekilde hazır :=)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız