24 Mart 2012 Cumartesi

DIY Fikirleri-2

1 yorum :
 



Merhaba Kızlar;

1.sini bu yazımda paylaştığım DIY Fikirleri' nin 2.si de sizlerle. Bilgisayar temizliği sonucu ortaya çıkan bu paylaşım, sanırım DIY Fikirleri 4-5'e kadar  gidecek gibi görünüyor.






***Bu posttaki tüm görseller webte surf esnasında toplandığı için, belki de şu  an beni okuyan senin bile blogundan kullanılmış olabilir. Malesef birçoğunda KAYNAK yok. 4 senedir blog yazan biri olarak etik bir post olmadığını biliyorum. Ama birikenleri sizlerle de paylaşmak istedim.

Eğer bu postta kendisine ait bir görseli olan arkadaşlar/kurumlar/ajanslar var ise mail yolu ile bana ulaşabilirsiniz. Problemi hemen çözeriz  :=)

Sevgiler

                                             


Kırmızı patlaması

Blake Lively'nin kürk deri karışımı paltosunun dikişsiz verev inen ön parçaları
Özge Ulusoy'un duru güzelliği


Fazla kokoş pullu çoraplar, sade bir parça ile kombinlenebilir demek isterdim ama... Çekim beni yalancı çıkaracak:)


Sönük takılmak, boşvermişliğin dibine vurmak istedim bir an... Mesela işe bu kazakla gitmek gibi :S


Giymekten sıkıldığınız t-shirtleriniz için taze kan DIY


Örgü ustası annemi zorlasam belki bana bu şortu bile örmeyi dener 


Her parça ayrı telden çalar halde yine boş vermişlik yine işe böyle gitme istediği Vol.2



Kat kat kat Tütü, İlk göz ağrım tütü:=)





Dikey fırfırlar ile sevimli


Kot ceketler zımbalansın


Dantel, etek ve yelek. Eskiden takım takım giyinilirdi:)


En güzel snood ve en sıcak 


Gömlekteki makas darbesi



Örgü ustası saç örgü ustası Annem'e: ANNNNEEEEEE!!!


Bağçıklar...



Kullanmam sanırım ama değişik bir fikir :)


Saten, fırfırlar ve kapatılan dekolte: Süper 3'lü bence 



 Kalp kalp kalp kalp kalp


Bu elbisenin üzerine ceket giymeye cesaret edebilir miydiniz?





Puantiye, zebra, leopar.



Bir tane makine araba altında kalınca, azcık "tetenek" olduğumdan lensini düşünüp kolumda taşıyamam sanırım :(


Yakası süper işlenmiş



Katmerli güller geçen senenin modası


T.B WELOVEYU



1 yorum :

yorumlarınız