18 Temmuz 2012 Çarşamba

Diktiğim Masa Örtüm ve Detaylar

Hiç yorum yok :
 

Hayatımın ilk 'Günü' yazımda bahsettiğim gibi ikramlıklarımı masadan servis etmeye karar verdim. Ama nasıl? 

O güne dair şöyle bahardan çıkıp, yaza girdiğimiz günlerde masama da yazın çoşkusu, baharın o nazlı halini yansıtmak istedim. Masa örtüsü, runner konusunda birkaç yer gezdim ama hiç istediğim gibi bir şey bulamadım. Hep taşlı, bol simli ya da çok düz servisler vardı.


Yine iş başa düştü. Kumaş hurçlarımın içinden birbiri ile uyumlu 2 parça seçerek toz pembe zemin üzerine iri çiçek desenli runner diktim.


Servis peçetelerimi ve mumlarımı çoğunlukla Carrefour' dan alıyorum. Hem ekonomik hem de kaliteli tavsiye ederim. Peçeteleri sağlam, mumlarını da defalarca kullanabiliyorsunuz.


Servis peçetelerimde lacivert yerine koyu yeşil tercih etsem de olabilirdi ama lacivert- buz mavi-toz pembenin uyumuna hayran kaldım. Hem de lacivert biraz zıtlık oluştursun istedim.


Sıklamen mumlarım ile de herşey istediğim gibi oldu:) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız