17 Temmuz 2012 Salı

Maksi Krem Elbise

2 yorum :
 

Geçen yaz, yazlıkta misafiri bol bir sezon geçirdik. Dostlarımız, akrabalarımız sürekli bizimleydi. Cümbür cemaat yenen yemekler, ardından kahve keyfi, diskoya giden gençlere dondurma ısmarlayan anneanne ve babaanneler, geç kalmayın tembihi dedeler, yavrularına her zaman güvenen babalar anneler, arkadaşlarla kuzenlerle yunus keyifleri, bol film kitap müzik yazın tanımlarındandır. 



Elbise, gelen dostlarımızdan, rengi bana pek uygun değil. Krem ve tonlarını ancak bronzlaştığım zaman kullanabiliyorum. Yoksa oldukça soluk olabiliyorum:)

Bu çekimde bizlere destek sağlayan konsolumuz ise yazlığımızın en önemli parçalarından biri. Yazlığı aldığımızda eski sahiplerinden bizlere bırakılmıştı. Atmaya kıyamadık. Babam hemen tadilattan geçirdi ve yepyeni haliyle bizlere katıldı.

Fotoğraflarda eskiyi yaşatalım derken, konsol üzerindeki Nivea Roll-on Muhteşem Süleyman'ın dijital kol saati gibi bir tezatlık oluşturmuş:)))))))




2 yorum :

  1. çok şekermiş elbise..demesen fark etmiyoduk biz o roll on u:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben farkedince söyliyim dedim .)))) Teşekkür ederim :))

      Sil

yorumlarınız