29 Temmuz 2012 Pazar

Galatamoda

Hiç yorum yok :
 
Haziran'da gerçekleşen Galatamoda 2012 oldukça renkliydi, buram buram ıhlamurdu ve acayip sıcaktı:) Ağaçların gölgesinde tasarımcıların çadırları arasında kaybolduk. 
 Fotoğraf makinemin şarjı yettiğince ilgimi çeken detayları fotoğrafladım.
(2ay öncenin yazısı biliyorum ama sizde beni biliyorsunuz)


Seneler önce televizyonun ekranına yapışık izlediğim Proje Moda yarışmasının 1.si Selim Baklacı çadırında en ilgi çeken tasarım Hande Yener'in  üzerinde gördüğümüz  ağ şeklinde elbise...


Deri denince aklımıza ilk gelen isim Murat Aytulum, deriyi günlük hayatımıza entegre ettiği tasarımları ile...


Begüm Salihoğlu 'nun dantel bitirişleri, narçiçeği biyesi ...


Rengarenk tasarımları ile aklımızı başımızdan alan Tuvanna Büyükçınar markası Tutti'de dantel ve şifon birleşimi tasarımları oldukça başarılıydı. Ayrıca konukları ile birebir ilgilenmesiyle de tam not aldı.


Elif Cığızoğlu tasarımlarının hepsine ama hepsine bayıldım.
Yeşil ve mor şifon bluz...

 Verev mint gömlek... 

Son olarakta inci detaylı krem elbise:)
Hepiniz benim olabilir misiniz?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız