10 Temmuz 2012 Salı

Gelin Dosyası

2 yorum :
 


Son 2 sene içinde sayısız gelini damatlarına ya da damatları gelinlerine emanet ettim. Sevdiklerimin bu mutlu ve en özel anlarında yanlarında olmaktan, onların içlerindeki heyecanı paylaşmaktan dolayı çok mutluyum. Bu süreçte bazen nedime oldum, bazen ucundan sağdıç... Bazen fikirlerimi paylaştım, bazen ise sadece davetli olarak yanlarında bulundum.


Bu unvanlar eşliğinde oldukça bilgi birikimine sahip olduğumu düşünüyorum. Her ne kadar henüz gelin olmasam da edindiğim tecrübeler ve her danışılan fikirlere dair araştırmalarım sonucunda bilgilerimi sizlerle paylaşmaya karar verdim. Aklımda bir sürü fikir ile GELİNİM dosyasını oluşturmaya başlıyorum.


Gelin ayakkabısından tutun da, düğün için çalınacak şarkılara, DIY önerilerinden damatların kol düğmelerine kadar geniş bir yelpazede yazılar ile dopdolu bir dosya bizlerle olacak.


Faydalı, okumaya doyamadığımız, düğün hazırlık stresini alıp yerine keyfin alacağı, yenilikçi, yaratıcı konu ve konuklar bizimle olsun ;)))

2 yorum :

  1. sezgimm bu bilgi birikimiyle senin düğününü merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız