19 Temmuz 2012 Perşembe

Kuşbakışı ne kadar tutar burdan ora?

Hiç yorum yok :
 

Yalın Kuş uçuşu burdan ne tutar oralar? dediğinde 

Önce ben uçmadım ki hiç dedim:)

 Sonra ozaman Kuşbakışı ne kadar tutar burdan ora? dedim.

Baktım ki hayata çoktandır kuşbakışı bakmamışım.

Bakamadım 

çünkü çok büyük başarıyordum kendimce,

Bu işler hallolurken bir kerede kalbimin sesini dinlemediğimi,
hatta duyduğum sesleri duymamak için 1001 takla atarken
asıl atmam gereken taklanın bu olmadığını fark ettim.

Günler günler sonra ortancalar içinde, anne kekinin kokusunun sarmaladığı sarı mabette  kocaman bir salıncakta oturup,  dalından koparttığım kayısılar eşliğinde bir karar verdim.

1gün sonra atılan imzalar, evraklar, vedalar, merhabalar, korkular, sevinçler havada uçuştu.

Sonra ki gün ben yine salıncakta kayısılarımı yerken buldum kendimi:)

Hayat işte kuşbakışı bakıp yaşamak lazım seni...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız