10 Temmuz 2012 Salı

Ne Desem Yalan Olur?

4 yorum :
 

Pembe pembe güller, ortancalar açarken hayatta; sizlere kaçıncıya bol bol yazacağım sözünü verdiğimi unutmuş gibi yaparak, tembel bir blogger olarak karşınızdayım.
Aslında çalışkan bir blogger'ım. Araştırıyorum, deniyorum, soruyorum, danışıyorum, tadıyorum yeni yazılarım için.
(Atalet mi oldum acaba blogsfer?:)))
İnşallah hepsini paylaşacağım sizlerle ya da paylaşma arzusu içinde yanıp tutuşmaktayım desem daha doğru, daha inandırıcı olur galiba :)
ya da
 Ne desem yalan olur :)))

4 yorum :

  1. her anın tadını çıkar tatlım anlıyorum seni ben :))

    YanıtlaSil
  2. oy oy sağol canım benim, yazamıyorum aslında yazacak birçok konu ve konuk biriktirerek:)))

    YanıtlaSil
  3. beklıyoruz yazılarını cnm bnm..

    YanıtlaSil
  4. yazılarını merakla bekliyorum takıpteyımm:)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız